ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ


ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ


Σύμφωνα με τον ορισμό που διατυπώθηκε στο καταστατικό του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (1946) η υγεία είναι «η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας».

Σίγουρα όμως όλοι αντιλαμβανόμαστε πως η παραπάνω θέση αποτελεί μόνο όμορφες λέξεις σε χαρτί εφόσον ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΧΙ ΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.

Τα παγκόσμια συστήματα υγείας όπως διαμορφώθηκαν  είναι δύσκολα στη διαχείριση, δαπανηρά και υπόκεινται σε αυστηρό ρυθμιστικό πλαίσιο, κυριαρχούνται από μεσάζοντες που επιδιώκουν την προσοδοφορία και έτσι  η υγεία μετατράπηκε σε καταναλωτικό προϊόν. 

Ο κύριος ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, Υποψήφιος Βουλευτής με τον Πολιτικό Φορέα «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» στο Νομό Λαρίσης, μιλάει για την εμπορευματοποίηση  της Υγείας  στην εκπομπή «ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ» με τον Στέφανο Σουφλερό. 

ΜΠΛΙΑΤΣΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν ΛΑΡΙΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: antmpliatsios@gmail.com – 697 365 6136







Δημοσιεύστε ένα σχόλιο

أحدث أقدم
advertisment